"Ақмола облысы білім басқармасыңын Бұланды ауданы бойынша білім бөлімі Тоқтамыс ауылының жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение "Общеобразовательная школа села Токтамыс отдела образования по Буландынскому району управления образования Акмолинской области

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Анализ работы по профессиональной ориентации учащихся КГУ «Общеобразовательня школа села Токтамыс» за первое полугодие 2021 – 2022 учебного года

Оқушыларды кәсіптік бағдарлау бойынша

"Тоқтамыс ауылының жалпы білім беретін мектебі" КММ

2021-2022 оқу жылының бірінші жартыжылдығындағы жұмыстың талдауы

 

 

 

    Мақсаты кәсіптік бағдар беру жұмысының мектебінде дайындау болып табылады оқушыларды негізді жетілген Мамандық таңдау, қанағаттандыратын жеке мүдделерін, сондай-ақ, қоғамдық қажеттіліктері мен нарық сұраныстарын.

Кәсіби бағдар беру жұмыстарын жүргізу бойынша педагогикалық ұжым қызметінің құрылымына директордың оқу-тәрбие ісі жөніндегі орынбасары және директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары, сынып жетекшілері, пән мұғалімдері, әлеуметтік педагог және педагог-психолог, мектеп кітапханашысы, медицина қызметкері, ата - аналар кіреді.

Біздің мектепте кәсіптік бағдарлау жұмысын жүргізу бірнеше жыл бойы бұл тақырыптың өте өзекті екенін көрсетті. 9-11 сынып оқушыларының көпшілігі болашақ мамандықты саналы түрде таңдауға, өздері үшін білім беру бағытын анықтауға дайын емес. Сондықтан мектепте кәсіптік бағдарлау жұмысын ұйымдастыру оқу-тәрбие жұмысының құрылымында маңызды бағыт болып табылады және оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтау мәселелерінде әлеуметтік кепілдіктерді қамтамасыз етуге бағытталған.

Мақсаты: оқушылардың қабілеттерін ашу мен дамытуды, еңбекке деген ынтасын тәрбиелеуді, одан әрі оқу бағытын таңдау туралы негізделген шешім қабылдауға жәрдемдесуді қоса алғанда, олардың қызметін арнайы ұйымдастыру есебінен олардың кәсіби өзін-өзі айқындау процесін өзектендіру.

Міндеттері:

- білім алушыларды кәсіптер әлемімен, әр адамның қызығушылықтарына, бейімділіктеріне, қабілеттеріне сәйкес кәсіби таңдау негіздерімен және мамандық алу жолдарымен таныстыру;

- білім алушыларға олардың жеке психологиялық ерекшеліктері мен уәждемелері негізінде әрі қарай оқу бейінін таңдауда көмек көрсету;

- білім алушылардың өз ресурстары мен қолда бар ақпаратқа сүйене отырып, кәсіби таңдау жасау қабілеттерін дамыту.

Мектептегі кәсіби бағдар беру жұмысы келесі бағыттар бойынша жүргізілді:

* Диагностикалық

* Кеңес беру

* Әлеуметтік-ағартушылық

* Ата-аналармен жұмыс

 

Диагностикалық жұмыс

Анықтау мақсатында кәсіби қалауын, қалаған сурет параметрін сақтау, білім беру, болжамды бейінді білім алушылармен 8 - 11 сынып оқушылары арасында сауалнама өткізілді.

9 және 11 сынып оқушыларымен "адам-адам", "адам-табиғат", "адам-техника", "адам - белгі жүйесі", "адам - көркем образ" кәсіби қызмет салаларының әрқайсысында қызығушылықтың көріну дәрежесін анықтау мақсатында автор Е.А. Климовтың ДДҰ әдістемесі (дифференциалды-диагностикалық сауалнама) қолданылды.

Нәтижелері 9-11 сынып оқушыларының кәсіби қызметінің әр саласында қызығушылықтың көріну дәрежесін анықтау оқушылардың адам-адам, адам – белгі жүйесі және адам-техника кәсіби саласын таңдайтындығын көрсетеді.

 

Консультативтік жұмыс

9, 11 сынып жетекшілері кәсіби таңдау бойынша оқушылармен жеке әңгімелесулер өткізді. Кәсіби қызығушылықтар анықталды, кәсіби өзін-өзі анықтауға көмек көрсетілді.

 

Әлеуметтік-ағарту жұмысы

1-11 сынып сынып жетекшілерімен ай сайын сынып сағаттары, сұхбаттар, сауалнама, түрлі мамандықтармен таныстыру ойындары өткізілді:

* "Менің болашақ мамандығым",

* "Мұғалім мамандығы",

* "Кәсіби таңдаудағы қызығушылықтар мен бейімділіктер",

* "Мамандық таңдау",

* "Кәсіби қызығушылық, бейімділік, құтқару"тесті

* "Жасөспірімдердің мамандық таңдауға дайындығы"сауалнамасы,

* "Болашақ мамандығым менің көзіммен",

* Кәсіптік бағдар беру ойыны "мамандық әріпке" және т. б.

• "Өз кәсібіңді іздеу".

"Кәсіби бағдарлауды зерттеу"сауалнамасымен әңгімелесу.

* "Болашақ мамандықты таңдауда қалай қателеспеу керек"әңгімесі.

 

 

Қорытындылай келе, кәсіби бағдар жұмысының қорытынды жасауға болады:

* Мектепте заманауи қоғам экономикасының сұранысын ескере отырып, білім алушыларды кәсіби бағдарлау бойынша мақсатты жұмыс жүргізіледі.

* Кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары жеткілікті деңгейде жүзеге асырылды.

 

Орын.: директордың  ТЖ бойынша орынбасары Ахмет А. Т.

Жаңартылған күні: 28.01.2022 21:31
Құрылған күні: 28.01.2022 21:31

Текст